پیشنهاد سردبیر

رئیس فدراسیون بوکس با ابراز خرسندی از نایب قهرمانی و تاریخ‌سازی نوجوانان بوکس ایران در آسیا گفت: همیشه نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه داریم و این موفقیت، آغاز مسیر ما است.

رئیس فدراسیون پس از تاریخ‌سازی نوجوانان در آسیا؛ حسینی: همیشه نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه بوکس داریم/ اول راه هستیم

سیدروح‌الله حسینی شامگاه چهارشنبه درباره نایب‌ قهرمانی نوجوانان بوکس ایران در آسیا که برای نخستین‌بار به دست آمد، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما در فدراسیون، سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی و توجه به تیم‌های پایه بود و خوشحالم که تلاش‌های ۲ سال اخیر، در آسیایی امارات نتیجه داد. اینکه هر ۲ تیم نونهالان و نوجوانان ما به نتایج خوبی رسیده‌اند، نوید روزهای خوبی را می‌دهد.

وی افزود: ما در مجموع ۲ رده سنی، ۱۰ مدال کسب کردیم که چهار مدال آن طلا بود. چندی قبل نیز در رده‌سنی جوانان توسط امیر اسماعیلی به طلا رسیدیم که بعد از هشت سال به دست آمد. همه این مسائل نشان می‌دهد که توجه ما به رده‌های سنی پایه، در حال نتیجه دادن است.

حسینی بیان کرد: البته می‌دانیم که هنوز اول راه هستیم. باید تلاش‌مان را در تمامی بخش‌ها چندبرابر کنیم، چراکه بوکس در سال‌های گذشته از بوکس روز جهان و آسیا عقب مانده است و می‌خواهیم با برنامه‌ریزی این فاصله را کم کنیم. البته برای رسیدن به این مهم نیاز به زمان داریم، زیرا نمی‌توان عقب‌ماندگی چند ساله را در زمانی کوتاه جبران کرد.

وی افزود: بوکس یکی از مهم‌ترین رشته‌های ورزشی جهان است و کشورهای مطرح در ورزش، سرمایه‌گذاری عظیمی در آن انجام می‌دهند. ما در فدراسیون بوکس با حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، تمام توان‌مان را به کار بستیم. در این مقطع زمانی، آرامش و همدل بودن می‌تواند یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای رسیدن به موفقیت باشد.

حسینی اضافه کرد: بسیاری از قدرت‌های بوکس جهان در آسیا هستند و اضافه شدن اوکراین نیز به بوکس قاره کهن، کار را سخت‌تر می‌کند. با این حال ما تلاش می‌کنیم چون باید سختی بکشیم تا به خواسته خود برسیم.

قهرمان اسبق آسیا در خصوص مجمع سالیانه فدراسیون که دیروز برگزار شد، بیان کرد: مجموع خوبی بود و معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، بر شفافیت مالی فدراسیون تاکید کرد. خوشحالم نایب قهرمانی تیم نوجوانان ما از سوی وزیر ورزش و معاون قهرمانی دیده شد و تبریکات آنها، انگیزه ما را افزایش داد.

وی افزود: در بحث زیرساخت‌ها، تیم‌های ملی، آموزش و سایر موارد، اقدامات زیادی انجام داده‌ایم و این روند ادامه دارد. خانواده بزرگ منتظر خبرهای خوب در زمینه‌های مختلف باشد که با علنی شد این موارد، حتما اطلاع‌رسانی را انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.